Camp-let Limited Edition 1969 vækker opsigt

af Bjarne Søby
camplet presse 1012 1969

Mange campingforhandlerne spærrer øjnene op, når de ser den nye Camp-let Limited Edition 1969, som Camp-let nu sender på gaden i et begrænset antal eksemplarer. Vognen kan ses hos de danske Camp-let forhandlere, ved de landsdækkende åben-hus arrangementer.

Grundmodellen er der ikke ændret ved, og kvaliteten i både vogn og telt er ligeså høj som altid. Derudover skiller Camp-lets nye specialmodel sig så meget ud fra standard modellerne i både udvendigt og indvendigt udstyr, at der er tale om en vogn for det kræsne publikum.

”Vi har valgt at kalde specialmodellen Limited Edition 1969 for at markere, at vi siden 1969 har grundlagt virksomheden på kvalitet, design og ikke mindst funktionalitet. Vognen er tro mod både det koncept, som min onkel og min far stod stejlt på, da de sendte den første glasfibervogn ud fra fabrikken, og 5. generation afspejler samtidig, at vi også er fulgt med tiden og forbrugernes ønsker til komfort under ferien”, siger direktør Hans Jørn Nissen.

Camp-let er således gået bort fra den kendte tagbagagebærer og har erstattet den med smarte og praktiske aluskinner, der giver mulighed for at montere udstyr til familiens behov – fra campinggrej til cykler og kanoer. Limited Edition leveres derudover med smarte sorte alufælge, bagageboks og reservehjul med tilhørende holder. Vognen kan leveres med eller uden påløbsbremse.

Indvendigt udmærker den sig med det nye Isabella-akryltelt, luksus-køkken, topmadrasser og solsejl som standard ekstraudstyr, og vognen vil samlet set udløse mange anerkendende blikke hos teltvognsfolket, når man stiller den op på en campingplads herhjemme eller i udlandet.

”Vi har gennemført en workshop med deltagelse af kunder, forhandlere og medarbejdere, og et af budskaberne til os var netop, at kunderne gerne vil have, at vi i langt højere grad kombinerer funktionalitet, design og kvalitet med den ekstra luksus og komfort, som findes i vort tilbehørsprogram”, siger Hans Jørn Nissen.

Dette års workshop var Camp-lets første skridt i en proces, hvor teltvognsfabrikken i meget højere grad end hidtil vil inddrage brugernes erfaringer og gode ideer til udstyr i en teltvogn.

”Vi har altid lyttet godt efter, når vi har mødt vore kunder på campingmesser i Danmark og udlandet, og for eksempel har vi i nogle modeller haft andre farver på teltene i de vogne, som er solgt i Holland end i dem, der er solgt herhjemme. Smag og trends er nemlig vidt forskellige fra land til land, og med Limited Edition er vi gået endnu videre i erkendelsen af, at de enkelte forbrugere også har forskellige behov”, siger Hans Jørn Nissen.

Links:
Relevante Link(s) : Camp-let

Prøv også at læse disse indlæg