I de seneste sæsoner har den lille smarte »Action« fra Adria været storsælgende, og allerede nu i begyndelsen af 2013 er der bestilt dobbelt så mange Action hjem som hele 2012. Så selv om man er lille, kan man godt være en stor succes.
I starten af februar måned kunne den danske importør af Adria konstatere, at der allerede i starten af februar var solgt dobbelt så mange Action som i hele 2012.
2 forskellige indretninger i 2013
Siden introduktionen i 2006 har Adria Action skilt sig ud fra de øvrige campingvogne, med sit unge look og overkommelige størrelse. Og med tiden er Action af flere grunde blevet mere og mere populær.
– Vi troede faktisk at Action med sit friske udseende ville blive mest populær blandt unge par uden børn, men det er i høj grad det ældre ægtepar som køber Action i dag, fortæller Per Højgaard fra ADRIA DANMARK.
Populariteten skal blandt andet findes i, at Action er nem at køre med, den er nem at manøvrere på plads på campingpladsen, og så er den fantastisk rummeligt indrettet.
Ud over indretningen er den lave totalvægt på kun 1.000 kg. også noget campisterne fokuserer meget på. Det betyder nemlig, at Action kan trækkes efter de fleste biler, blandt andet også mange af de små brændstoføkonomiske biler som sælges i Danmark i dag.
Har det hele – bare på mindre plads
I dag findes Action i 2 forskellige indretninger. Den nærmest overnaturligt rummelige 361 LH som har været på programmet i flere år, og den helt nye 361 PD der har fået tværstillet dobbeltseng og lille hyggelig hjørnesiddegruppe.
Begge vogne er udstyret med lækkert køkken, Stereoanlæg med indbyggede højttalere, TV-arm samt Adria’s smarte ”Ergo” badeværelse der også har fast brusesøjle.
– Lidt sjovt kan man sige, at man har taget en større campingvogn, puttet den i vaskemaskinen sammen med kogevasken så vognen er krympet, smiler Per Højgaard fra ADRIA DANMARK. Der er nemlig stadig alle de samme elementer i indretningen som man finder i de større vogne – blot i mindre målestok.
Eksplosivt salg af Action sender Adria på 1. pladsen!
Siden begyndelsen af campingsæsonen der starter den 1. september, har Adria solgt godt – blandt andet på grund af stigende salg af Action. Salget er nemlig fordoblet, og dermed står Action alene for 10% af Adria’s samlede salg i Danmark.
Det har været med til at sende Adria op på førstepladsen som det mest sælgende mærke i Danmark p.t. med en markedsandel på tæt ved 30 procent.
Begge Adria Action modeller koster kun kr. 113.980,- all-inclusive, og 361 LH kan desuden fås i en model med panoramavindue til kr. 119.980,-. Men man skal være hurtig hvis man vil sikre sig en Action til sommerferien.
– Selv om vi har afgivet en ekstrabestilling til forårsproduktionen kan vi allerede nu se, at vi kan risikere at måtte melde udsolgt inden sommerferien. Derfor skal man ikke vente for længe hvis Action står øverst på ønskesedlen, slutter Per Højgaard.
Begge modeller kan opleves ved campingmessen ”Ferie for Alle” i Herning i den kommende weekend.
Links: | |
Relevante Link(s) : | Adria |